Nieuw meubilair

Flexibele werkplekken, ook in de gangen en in de hal, 'wiebelkrukken', stoelen met trappers, banken, vrolijke zit- en ligkussens, mooie kasten en tafels, lockers.......wat sluiten we met dit nieuwe meubilair schoolbreed op een geweldige manier aan op onze kernkwaliteit ' dynamisch leren'.

Het dynamisch leren is, naast 'vertrouwen', 'verbinding' en 'talentontwikkeling', één van onze vier kernkwaliteiten (zie onze Missie en Visie).

Dat betekent dat tijdens het leren leerlingen de kans krijgen om in beweging te zijn en op verschillende plekken te werken. Onze school is nu zo ingericht dat we leerlingen deze gelegenheid bieden. Het meubilair en de indeling van het gebouw zorgen ervoor dat leerlingen ‘dynamisch leren’.